3 Şubat 2016 Çarşamba

Temizliğin Gücü


Deneyip memnun kaldığım ürünlerden biri de Vissmate çamaşır suları. Kozmetik dışı olsa da, hepimizin önem verdiği ev temizliği konusunda deneyimlediğim bu ürünün incelemesi için hepinize keyifli okumalar diliyorum.
Çamaşır suyu aslında biraz uzak durduğum bir temizleyici. Klasik markaların ürünlerini klozet ve lavabolar dışında yüzeylerde vs kullanmıyordum. Kokusu ve yoğunluğu beni rahatsız ediyordu. Klozet temizliği sonrası uzun süre banyoya girmiyordum. Fakat Vissmate ile bu durumu aştım. Ürünler bana ulaştığından beri temizlik rutinimde yüzeylerde de kullanıyorum çünkü kokuları insanı rahatsız etmiyor, boğmuyor. Bu anlamda inanılmaz beğendim. 4 farklı koku seçeneği olması da ayrıca tercih sebebi. Ben Deniz Ferahlığı kokusunu yer temizliğinde kullanıyorum ve odalarda bıraktığı etki gerçekten başarılı. Hem temizlik anlamında, hem de belirttiğim gibi kokusunun bildiğimiz çamaşır suları gibi keskin ve boğucu olmamasından dolayı. Ben Vissmate çamaşır sularından çok memnun kaldım, eğer benim gibi çamaşır suyunu temizlikte kullanmaktan çekinenler varsa kesinlikle tavsiye ediyorum rahatlıkla kullanacaksınız.
Ürünleri denemek veya incelemek isterseniz siz de Instagram'da @vissmateturkiye 'yi takip edebilirsiniz.
Hepinize iyi haftalar dilerim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder