20 Ocak 2016 Çarşamba

Rimmel London Kate Moss Nude


Merhaba,
Bugün ki yazımda sizlere çok sevdiğim bir koleksiyondan bahsedeceğim. Rimmel London Kate Moss Nude serisi.
Nude akımı son yıllarda oldukça yükselişte hepimizin bildiği gibi ve epey bir süre daha bizlerle olmaya devam edecek gibi görünüyor. Rimmel de bu akımı rujlarına taşıdı ve Kate Moss imzasıyla bir nude ruj koleksiyonu piyasaya sürdü. Koleksiyonda toplam altı ruj var; biri renksiz bir lipbalm ve geri kalan beşi farklı tonlarda nude rujlar. Ten renklerine ve cilt alt tonuna göre beş farklı seçenekten oluşuyor. Koleksiyon öncelikle ambalajıyla sizi kendisine çekiyor. Rujlar satin bitişli. Dudakları kurutmuyor, gün içinde çok rahat tazeleniyor. Kalıcılığı elbette mat rujlara göre orta fakat renkler o kadar güzel ki sık sık tazeleyip bu rujla haşır neşir olmak bence güzel bir duygu :)

 
40 
İlk olarak 40 numarayı inceleyelim. Bir çok kişinin çok açık bulduğu bir renk. Dolayısıyla nude mantığının tam tersine dikkat çekmemekten çok dikkat çekebilirsiniz. Fakat eğer uygun bir ten rengine ve cilt alt tonuna sahipseniz bu renk sizin nude rujunuz olabilir. Ben favori nude rujum olan MAC - Fleshpot ile karşılaştırdım, alt tonları farklı olduğu için bana Fleshpot kadar yakışmadı bu renk. Yine de moduma göre dudak kalemleriyle karıştırarak kullanabiliyorum çünkü yapısı harika. Kahve veya gül kurusu tonlarında dudak kalemleri veya rujlarınız ile de kombinleyebilirsiniz.

42
42 numara tam bir günlük ruj. Açık bir gül kurusu rengi. Pembe alt tonlu bir nude arıyorsanız bu renk tam size göre. Üstelik my lips but better görüntüsü için de biçilmiş kaftan. Tabi ki ten renginiz bu ruja göre koyu da kalabilir, bu açıdan da henüz sizin nude rujunuzu tanımlayamamış olabilirim, ama bu seride kesinlikle herkese göre bir nude mevcut.

43
Kahve alt tonlu, şeftali renginde bu ruj nude olsun ama biraz da ben burdayım diyebilsin düşüncesinde olanların seçimi olabilir. Eğer pembe alt tonlu renkler size yakışmıyorsa bu sizin nude rujunuz diyebilirim.

45
42 numara ile benzerlikler taşıyan ama tamamen aynı olmayan bir renk. 45 biraz daha soğuk bir alt tona sahip, yine pembe ağırlıklı bir gül kurusu. Tam olarak benim dudak rengimde bu nedenle benim my lips but better rujum bu seride 45 numara :)

48
Ve benim favorim! Seride koyu tenliler için üretilmiş olduğu aşikar fakat bizim ülkemizde bu kadar koyu bir tene sahip olup bu rengi nude olarak kullanacak kadın sayısı neredeyse yok; fakat bu 48'i çılgınca sevmeye engel değil. Nude olmasa da kahveliği, kararında ve günlük kullanılabilecek koyuluğu ile gönlüme yer etmiş bu renk MAC - Whirl ruja dupe gösterildi. Fikir olması açısından alıntı bir görseli de buraya ekliyorum.



Rimmel London Kate Moss Nude serisi rujları ve diğer Rimmel London ürünlerini Watsons mağazalarında bulabilirsiniz. Umarım swatchlarım ve izlenimlerim merak edenlerde bir fikir oluşturabilmiştir.
Hepinize keyifli bir gün dilerim, sevgiler!

4 yorum: