6 Şubat 2016 Cumartesi

Golden Rose Longstay Likit Mat Ruj


Merhaba :)
Likit mat rujlar altın çağını yaşarken, Türk markalar da bu ürüne yavaş yavaş yöneliyor. Pastel bu konuda başı çekenlerden oldu ve başarısı malum. Flormar'ı ise likit matlarda maalesef başarısız buldum. Kervana en son katılan da Golden Rose oldu. Ben de duyar duymaz mağazaya gidip incelemek istedim. Aslında almak niyetinde değildim çünkü beklentilerimi karşılayan tüm renkleri Pastel'den kullanıyordum ama bu seride öyle bir renk gördüm ki almadan duramazdım.
 
Golden Rose Longstay Likit Mat - 10
Evet tercihim 10 numaradan yana oldu. Nude tonda bir ruj. Grilik baskın. İçinde ışıltı yok (seride bir kaç renkte ışıltı gördüm şimdi numara olarak hatırlamasam da). Mağazada elimde swatchladıktan sonra başka ürünlere baktım, epey süre geçirdim. Çıkarken elimde güzelce sabitlenmiş olduğunu gördüm. Üstünden kazımaya çalıştığımda asla pul pul olup dökülme yapmadı.
Bugün dudağımda denedikten sonra duşa girdim, sıcak suyun altında bile çıkmadı. Ancak yüzümü jel ile yıkadığımda akıp gitti. Kalıcılığının bu anlamda iyi olacağını düşünüyorum, henüz sürdükten sonra yeme-içme faaliyeti yapmasam da. Dudağı kurutma konusuna gelirsek, ben mat ve likit mat rujlarda bu konuya takılmıyorum. Çünkü hem nem vermesi hem mat durması bana göre imkansız. Ben yapı olarak nemli ve ışıltılı rujlardan hoşlanmıyorum, tam mat görüntüyü seviyorum ve bunun için dudaklarımın kurumasına razıyım açıkçası :)
10 numara ile ilgili son fikrime gelecek olursam, kendisini favorim olan ama henüz Türkiye'de olmadığı için ulaşamadığım Colourpop Likit Mat - Trap rengine dupe gösterebilirim. Colourpop'lardan da gözümün en çok kaldığı renk Trap'ti, 10 numarayı görünce çok şaşırdım çünkü ciddi anlamda benziyorlar. Karşılaştırma için aşağıda Trap görselini ekliyorum. Sizce benziyor mu?





Bir sonra ki yazımda görüşmek üzere, hepinize mutlu Cumartesiler!

 

3 yorum: