5 Şubat 2016 Cuma

Wet n Wild Mega Last Ruj


Geçtiğimiz yıl oldukça revaçta olan Wet n Wild Mega Last serisinin ülkemizde olmayan renkleri de artık Türkiye Gratis mağazalarında satışta. Türkiye'ye gelmeden önce yabancı bloglarda renkleri görüp az iç geçirmemiştim, zaten ülkemize geldiği gibi tükenmek üzere bazı renkleri. Yine de özellikle aradığınız bir rengi standta bulamazsanız görevlilerden rica edin, alt çekmecelerde genelde tüm renkleri oluyor.
Gelelim benim seçtiklerime; aslında aklımda Sand Storm ve Wamp It Up renklerini de almak vardı fakat Sand Storm birebir Golden Rose Velvet Matte 16 numaraya dupe. Bende 16 olduğu için Sand Storm'u almadım. Wamp It Up ise Mac Cyber'a dupe gösteriliyor ama yapısını beğenmedim. Ne kadar üst üste uygularsanız uygulayın parça parça duruyor ve renk opak olarak homojen durmuyor. Simsiyah görüntüsünden bambaşka olarak dudakta morumsu bir renge bürünüyor. Yani aradığım siyahlıkta olmadığı için bu rengi de almadım.
Ravin Raisin aklımda olmayan bir renkti. Testerını görünce hemen aldım. Dudak rengim kendinden koyu olduğu için bu renk benim günlük kullanımıma çok uygun. Bileğimde durduğu gibi yüzümde koyu durmuyor. Çok doğal ve her makyajla uyumlu buldum. Özellikle Maybelline Color Tattoo On and On Bronze ile uyumuna bayıldım diyebilirim. Yapısı tam opak. Rengini kolayca veriyor, dudaklarımda biraz kurutma yaptı ama ben artık bu noktayı çok önemsemiyorum açıkçası benim için bir rujda önemli olan şey renk ve sağa sola kıpırdamaması. Bu beklentilerimi Wet n Wild Mega Last serisi yerine getiriyor.
Mochalicious ise kesinlikle istediğim bir renkti. Tam bir net kahve. İçinde ne pembelik, ne bordoluk yok. Kahvelerden vazgeçemeyen ama içinde pembelik bulunanları sevemeyen bana ilaç gibi geldi. Yapısı yine opak ve kolay sürülüyor. Kalıcılıklarını artırmak için ben dudak kalemleriyle destekliyorum.
Ve küçük bir detay daha; daha mat bir görüntü için stick rujlarımın altına Flormar Lip Primer uyguluyorum ve sonuçtan oldukça memnunum. Çok kadifemsi bir matlık sağlıyor, kesinlikle tavsiye ediyorum yapısıyla anlaşamadığınız ama rengini sevdiğiniz rujlarınız varsa altına bu ürünü uyguladıktan sonra onlarla barışacaksınız.
Bu seriden yeni renkler alabilirim, henüz hepsinin testerı olmadığı için inceleyemedim. Cherry Picking renginde özellikle gözüm kaldı, eğer tester görür ve alırsam yine yorumluyor olacağım.
Hepinize şimdiden iyi haftasonları diliyorum, sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder