12 Ocak 2016 Salı

2015'te Sevdiklerim&Anlaşamadıklarım (Renkli Kozmetik)

2015 yılında keşfedip sevdiğim ve anlaşamadığım ürünleri incelediğim yazımın ikinci kısmını nihayet tamamlayabiliyorum. 3-4 gündür ağır bir griple boğuşuyordum, pek çok kişiden de aynı şeyleri duydum kısacası havalar kötü dikkatli olun :)
Hemen incelemelerime geçiyorum, keyifli okumalar.
 
Pure Beauty BB Cream
Bu yılın kuşkusuz en çok konuşulan ürünlerinden biri bu bb krem. Seveni çok, sevmeyeni az diyebilirim. Ben her gün ten makyajı yapmıyorum ve ilk kez bu yıl günlük olarak kullanabileceğim bir ürün arayışına girdim. Uzun araştırmalarım sonucu ve sıklıkla da Kore markalarına güvendiğim için seçimimi Pure Beauty'den yana kullanmıştım. Ve gerçekten memnun kaldım. Ürünün çok az bir miktarı tüm yüze yetiyor öncelikle. Bu nedenle de bereketli, uzun kullanımlı bir ürün. Islak veya kuru makyaj süngeri ile (ben Eklips kullanıyorum) uyguladığımda çok doğal ve aydınlık bir bitiş sağlıyor. Makyajdan anlayan yakın arkadaşlarımın bile yüzümde bb krem olduğunu söylediğimde tepkileri inanmamak olmuştu. Doğallığı en çok sevdiğim tarafı. Bütün bunlara ek olarak da yüzümde herhangi bir iritasyona veya sivilce problemine yol açmadı. Akneye meyilli cildim için 2015'te keşfettiğim en iyi 5 ürün arasında Pure Beauty BB Cream yer alıyor. Ürünü Watsons'larda bulabilirsiniz, indirim dönemlerinde 20TL civarı oluyor fiyatı.


Flormar Radiant Pink Skin Highlighter
Flormar'ın bu krem aydınlatıcısı çok merak ederek aldığım bir üründü. Ten makyajında fondöten veya bb krem ile az miktarda karıştırarak da kullanılabiliyor, makyaj tamamlandıktan sonra bölgesel olarak da aydınlatıcı olarak uygulanabiliyor. Ben baz olarak kullanmayı daha uygun buldum çünkü bölgesel uygulamada kalıcılığı çok kötü bir ürün. Her gün ten makyajı da yapmadığım için benim için kullanışsız bir ürün oldu. Aydınlatması hafif, insanı disko topuna döndürmüyor fakat bir kaç saat içinde uçup gittiği için tercih etmiyorum. Fiyatı indirimle 5TL olsa da kullanamadığım ürüne verdiğim 1TL bile bence fazla oluyor. Özetle maalesef sevemediğim bir ürün oldu.

 
Catrice Camouflage Cream
Catrice Türkiye'ye bu yıl gelen bir Alman markası ve Rossmann mağazalarında satışa sunuldu. Ben de ihtiyacım veya merakım doğrultusunda zaman zaman ürünlerini deniyorum. İlk aldığım ürünlerinden biri krem formda ki bu kapatıcısıydı. Öncelikle bölgesel olarak sivilce izleri gibi yerleri nötrlemekte kullanıyorum ve örtücülüğü çok yüksek bir ürün. Sadece tek pıt hareketiyle kapatıyor izleri. Bu anlamda çok çok memnunum. Gramajı da kullanım miktarına göre fazla olduğundan uzun süre kullanılabilir. İkinci olarak gece makyajında göz altlarımı az bir miktar uygulayarak bu ürünle kapatıp, üzerinden likit kapatıcı ile geçiyorum. Günlük olarak göz altına kullanılması ağır olacak bir ürün, göz altları hassas olduğundan çabuk yoracaktır bu nedenle her gün tavsiye etmem. Ama özel günlerde uzun saatler kapatıcıyı tutması çok hoşuma gitti. Ve son olarak da kendisini göz kapağımı makyaja hazırlamak/rengini nötrlemek amacıyla denediğimde bu konuda da sonuçtan memnun kaldığımı söylemeliyim. Üstelik farın kalıcılığına da olumlu bir etkisi oluyor. Bu yıl tanışıp memnun kaldıklarımdan biri de bu ürün. Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 14TL civarı.

 
Essence Make Me Brow Kaş Jeli
Essence yenilikleriyle sevdiğim ve takip ettiğim bir marka. Kaş doldurma, sabitleme, doğru rengi bulma bunlar hepimizin sorun yaşadığı konular sanırım. Ben uzun zaman önce kaş kalemi kullanıyordum fakat kaşlarda ilerde dökülmelere sebebiyet verebiliyor olması beni bu yöntemden soğutmuştu. Toz ürünlerle yapılan doldurma da her gün vaktimin olmadığı bir uygulama. Zaman ve dikkat istiyor bu nedenle pratik bulmuyorum. Sadece özel günlerde uğraşıp iyi bir görüntü elde ediyorum. Bu sebeplerle pratik, sür/çık bir ürüne ihtiyacım vardı. Bulduğum ilk Rossmann mağazasında da iki rengini birden aldım. Açık kumral saç rengim ve seyrek kaşlarım nedeniyle bana uygun olan açık rengi. Bu ürünü günlük olarak tek başına kullanabiliyorum. Bana doğal ve çok hafif bir renkle doldurma ve sabitleme sağlıyor. Çok pratik ve kullanışlı. Koyu rengi de bahsettiğim özel makyajlarda vaktim olduğunda far ile doldurduğum kaşlarımı sabitlemekte kullanıyorum, elbette bende daha yoğun bir ifade oluşturuyor. İki renginden de, üründen de genel olarak memnunum. Bittiklerinde tekrar alacağım ürünler benim için. Fiyatları 10TL civarı.

Rimmel London Wake Me Up Concealer
Son olarak hiç sevemediğim ve bitmesini dört gözle beklediğim bu üründen bahsetmek istiyorum. Morluklarım çok fazla değil, buna rağmen kapatıcılığına kişisel puanım 10 üzerinden 1. Özellikle yağlı ciltlere hiç uygun bir ürün değil. Parlama ve çizgilere dolma sorunu oluyor. Almış bulunduğum için altına Catrice Camouflage Cream uygulayarak kullanabiliyorum ve bu şekilde bitirmeyi hedefliyorum. Kesinlikle tekrar almayacağım bir ürün. Fiyatı 15TL civarı.

2015'te sevdiğim ve anlaşamadığım ürünlerle ilgili incelemelerim bunlardı. Tabi ki birlikte deneyip inceleyeceğimiz çok ürün var ve kozmetik dipsiz bir kuyu gibi :) Vakit ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim, bir sonra ki yazımda görüşmek üzere. 
Sevgiler.

2 yorum:

  1. Sizi nasil takip edebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ üst köşede follow ve e-mail follow var ordan takip edebilirsiniz.

      Sil